روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای از متلاشی شدن فرقه و شبکه انحرافی توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله با عملیات دقیق و هوشمندانه پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه این استان خبر داد.

یک فرقه و شبکه انحرافی در استان مرکزی متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش مجاهدانه و هوشمندانه پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق و حرفه‌ای تعدادی از سرشبکه های اصلی یک فرقه انحرافی در استان که توسط رابطین مستقر در ترکیه و کانادا هدایت می شدند توسط سازمان اطلاعات سپاه روح الله استان مرکزی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، همچنین فریب خوردگان این فرقه انحرافی در تعدادی از شهرستان های استان شناسایی و با هماهنگی دستگاه های فرهنگی در سیر مراحل ارشاد و هدایت قرار گرفتند.

گفتنی است متاسفانه این شبکه با سوءاستفاده از احساسات پاک اقشار مختلف مردم به ویژه زنان و جوانان در علاقه به امور معنوی، ضمن ایجاد آسیب به کانون امن خانواده در صدد استفاده ضد امنیتی از اعضای خود بودند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف می رسانیم عرفان اصیل اسلامی تنها از طریق تعهد و تمسک به شریعت و دستورات دینی علما میسر بوده و دل سپردن به شیوه های مدعیان دروغین عرفان، تبعات جبران ناپذیر روحی و جسمی در پی دارد.

از مردم فهیم درخواست می شود تا ضمن بالا بردن هوشیاری نسبت به فعالیت های انحرافی عرفان های نوظهور در محیط پیرامونی خود، هرگونه برپایی کلاس، تجمع و فعالیت های افراد در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.