جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف ۳۷ تن آرد و کود قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف انبار ۱۰ میلیاردی آرد و کود قاچاق در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ رضا علیزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی مجموعه انتظامی در راستای برخورد متخلفان و سودجویان سبب قانون مداری و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: مأموران کلانتری ۱۱ طالقانی در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون که راننده به محض مشاهده مأموران قصد فرار داشت لیکن با سرعت عمل مأموران خودرو متوقف و در بازرسی از ان ۳ کیسه ۴۰ کیلویی آرد قاچاق را کشف کردند.

وی بیان کرد: همین سرنخ کافی بود تا در ادامه مأموران انتظامی از وجود یک انبار بزرگ احتکار آرد و کودهای شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در یکی از خیابان‌های فرعی سطح شهر نیشابور مطلع شوند.

علیزاده ابراز کرد: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به آدرس مربوطه اعزام و در بازرسی از این انبار تعداد ۱۲۵ کیسه آرد قاچاق به وزن ۵ تن و هم چنین تعداد ۷۳۰ کیسه کود شیمیایی قاچاق به وزن ۳۲ تن را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این زمینه ۳ متهم را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.