مسوول نظارت و بازرسی سازمان جهادکشاورزی لرستان از نقره داغ ۲ مرغداری استان به دلیل عدم عرضه مرغ در بازار خبر داد و گفت: این واحدها بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شدند.

نقره داغ ۲ مرغداری در لرستان به دلیل عدم عرضه/ قیمت مصوب مرغ چقدر است؟

به گزارش قدس آنلاین، جواد احمدپور  با اشاره به توزیع مرغ گرم در سراسر لرستان، اظهار کرد: از روز گذشته توزیع روزانه ۱۱۰ تن مرغ در نقاط مختلف استان شروع شده و کماکان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو مرغ گرم در استان ۷۳ هزار تومان بوده و فروش بالاتر از این مقدار با برخورد قانونی همراه است.

مسوول نظارت و بازرسی سازمان جهادکشاورزی لرستان از نقره داغ ۲ مرغداری استان به دلیل عدم عرضه مرغ در بازار خبر و ادامه داد: این واحدها بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شدند.

احمدپور، مجموع بازرسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تا کنون را ۱۲ هزار و ۲۰۰ مورد عنوان و تصریح کرد: بیش از ۷ هزار مورد از این موارد، بازرسی از واحدهای عرضه، توزیع و کشتارگاه‌های مرغ بوده است.

وی بیان داشت: طی این بازه زمانی همچنین ۷۹۹ پرونده تخلف تشکیل شده که ۱۸۶ مورد آن مربوط به واحدهای تهیه و توزیع مرغ و مابقی برای دیگر اصناف بوده است.

مسوول نظارت و بازرسی سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به پلمب ۹ واحد توزیع مرغ در استان، گفت: همچنین ۱۰ مورد عرضه خارج از شبکه داشتیم که برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفته است.

احمدپور از کشف ۲۳۷ کیلوگرم مرغ احتکار شده در استان خبر داد و افزود: پرونده این متخلفان نیز به مراکز قضایی ارجاع داده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.