بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد همراه با نفوذ سامانه بارشی از بعد از ظهر دوشنبه( ۱۸ اردیبهشت) و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانه بارشی به تهران/ افزایش دما طی امروز و فردا

به گزارش قدس آنلاین ، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۷ اردیبهشت) با ماندگاری هوای نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از بعد از ظهر روز دوشنبه ( ۱۸ اردیبهشت) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) به‌طور متناوب گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق و در بعضی ساعات وزش باد شدید و با توجه به ناپایداری‌های محلی در برخی مناطق گاهی خیلی شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا افزایش نسبی دما و برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی و دوباره از روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت) افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

عمده بارش‌ها در سطح استان به‌صورت رگبارهای پراکنده در بازه زمانی سه‌شنبه تا چهارشنبه خواهد بود و بیشترین افزایش سرعت باد و خیزش موقت گردوخاک نیز برای روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) کمی ابری و در بعد از ظهر با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و رگبار باران با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند. 

پایان پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.