۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 870640

تکلیف قهرمان لیگ ستارگان قطر نیز امروز روشن می‌شود.

تمام اسرار لیگ ستارگان امشب فاش می‌شود

به گزارش ورزش سه، بازیهای لیگ قطر امروز به صورت همزمان برگزار خواهد شد تا در حساسترین مقطع فصل هرگونه شک و شبهه از بین برود.

آنها هفته گذشته در حالی ۳-۱ به السد باختند که در صورت پیروزی قهرمانی خود را قطعی می‌کردند اما همچنان این تیم شانس اول قهرمانی است و یک امتیاز بیشتر از العربی دارد.

حریف امروز الدحیل اما در منطقه در سقوط قرار دارد و ممکن است با شکست برابر تیم هرنان کرسپو جام را واگذار کند. هر کدام از تیمهای الریان، ام صلال و السیلیه با برتری در بازی امروز و شکست الشمال، این تیم را به لیگ یک سوق خواهند داد.

الدحیل در حالی با شکست الشمال قهرمان خواهد شد که این هشتمین جام آنها خواهد بود. جالب است بدانید السد ۱۶ بار لیگ ستارگان را فتح کرده و پرافتخارترین تیم است.

تنها رقیب الدحیل در راه قهرمانی، العربی، جدال دشواری را با السد خواهد داشت و در صورت شکست جایگاه دومی خود را هم به این تیم واگذار می‌کند.

کرسپوی آرژانتینی، سرمربی الدحیل، اهمیت این دیدار و کسب آن را برای کسب عنوان هشتمین قهرمانی تاریخ باشگاه می داند و به همین دلیل اشتباهاتی را که در آخرین بازی مقابل السد رخ داد، تکرار نخواهد کرد. او به خوبی می‌داند یک اشتباه دیگر جایگاهش در این تیم را به خطر می‌اندازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.