معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حرکت عمومی اجرایی در کشور رو به پیشرفت است و در شاخص‌های متعدد روند روبه رشد قابل مشاهده است به عنوان نمونه، طی سال گذشته در حدود ۲۷۰ همت پول عمرانی در کشور توزیع شده است که در نوع خود بی سابقه است.

معاون اجرایی رییس جمهور:دولت در وعده‌هایی که داده صادق است/اعتبارات عمرانی توزیع شده در کشور بی سابقه است

به گزارش قدس آنلاین، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه مدیران اجرایی استان با معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: آنچه که در کشور به عنوان یک مشاهده عمومی وجود دارد جریان عمومی خدمت است که از پایتخت تا مرزهای کشور شاهد انجام کارهای بزرگی هستیم.

وی بابیان اینکه کشور از وضعیت عقب افتاده گی مزمن رنج می‌برد ادامه داد: در برخی از استان‌ها مشکلات جدی تری وجود دارد و برای مرتفع ساختن این مشکلات کار مضاعفی لازم است در این راستا اقدامات موثر زیادی انجام شده است. 

منصوری با اشاره به اینکه در شرایط سختی  قرار داریم گفت: دولت با تمام قوا و کار شبانه‌روزی سعی در بهبود اوضاع و مرتفع ساختن معضلات جامعه عمل می‌کند در این راستا در شاخص عمومی تورم شاید در وضعیت مناسبی قرار نداشته باشیم اما طی سال گذشته تاکنون شاهد کاهش سرعت  تورم در کشور هستیم و به سمت کاهش تورم حرکت می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: در برخی مسائل معیشتی و اقتصادی دچار مشکل هستیم اما شاخص در بسیاری از مسائل اقتصادی و عمرانی رو به پیشرفتیم.

وی اضافه کرد: حرکت عمومی اجرایی در کشور رو به پیشرفت است و در شاخص‌های متعدد روند روبه رشد قابل مشاهده است به عنوان نمونه، طی سال گذشته در حدود ۲۷۰ همت پول عمرانی در کشور توزیع شده است که در نوع خود بی سابقه است.

منصوری تصریح کرد: در حوزه صادرات نفت یک تحول جدی رخ داده است و در حدود یک میلیون و۳۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کنیم که اثرات آن در اقتصاد نمایان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است برای توسعه در استان و کشور بیشترین تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه‌ تمام‌ که بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند انجام شود و همت لازم برای اتمام آن وجود داشته باشد .

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به وعده ای که به مردم  داده، صادق است،گفت: دولت سیزدهم مصمم به تحقق وعده‌ها است و هیچ توجیهی پذیرفته نیست.

وی به پیگیری امور تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری لازم برای پیشبرد اهداف و مرتفع ساختن مشکلات و تسریع در عملیات پروژه‌ها بایستی انجام پذیرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه در سال حساسی قرار داریم گفت: اهتمام جدی در اتمام پروژه‌های نیمه تمام به وجود آید تا مردم لذت و شیرینی آن را لمس کنند و نباید فرصت را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار است بیان کرد: نباید شاهد محرومیت در این استان باشیم بایستی از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.

منصوری عنوان کرد: مصوبات بانکی و پولی و مالی توسط نمایندگان مالی دولت به طور حتما باید پیگیری شود و در این راستا محدودیت منابع نداریم .

وی یادآور شد: در حوزه عمرانی استان شاهداتفاقات خوبی هستیم و عقب افتادگی وجود ندارد اما در حوزه تسهیلات بانکی مشکلاتی وجود دارد که بایستی در راستای رفع مشکلات، مدیریت متمرکزی انجام شود.

منصوری تاکید کرد: کارهای عظیمی در استان انجام شده است و قدردان زحمات استاندار و دستگاههای اجرایی هستیم تقویت بازارچه‌های مرزی، توسعه در راه‌های مواصلاتی و ارتباطی، اقدامات موثر در احیای دریاچه ارومیه از جمله اقدامات خوب عمرانی در استان بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.