۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 870809

سعید لطفی پیشکسوت استقلال گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند

حمله پیشکسوت استقلال به بازیکنان آبی‌پوش

به گزارش قدس آنلاین، درپی تساوی استقلال و صنعت نفت آبادان، حسین حسینی و روزبه چشمی کاپیتان های آبی پوش اعتراض هایی نسبت به پرداخت های مالی داشتند. همین موضوع واکنش سعید لطفی مدافع سابق استقلال را در پی داشت.

این پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: من بازی استقلال در خانه مقابل صنعت نفت آبادان را دیدم. تیم حریف با توجه به اینکه در حال سقوط است و چیزی برای از دست دادن نداشت اما بچه های استقلال هم آن بازی همیشگی را انجام ندادند. استقلال نباید در خانه به صنعت نفت آبادان امتیاز از دست می داد و به نظر می رسد هنوز تحت تأثیر شکست دربی باشند.

وی ادامه داد: نکته ای که اما بعد از بازی استقلال روی اعصاب هواداران راه رفت اعتراض برخی بازیکنان استقلال به دریافتی خودشان داشت. بازیکنانی که بعضا شنیدم حدود ۲۰ میلیارد تومان قرارداد دارند و برخی ۹۰ درصد آن را گرفته اند. شاید اغلب نزدیک ۵۰ درصد گرفته باشند اما به هر حال در این اوضاع اقتصادی که تماشاگران استقلالی با هزار و یک مشکل برای تشویق و دیدن پیروزی تیم محبوب خودشان به ورزشگاه می روند شنیدن این صحبت ها جالب نیست.

لطفی افزود: من نمی گویم بازیکن دنبال مطالبات خودش نباشد و حق هر فوتبالیستی است که دستمزدش را بگیرد اما باید شرایط را هم در نظر گرفت. به نظر من مدیریت جدید باشگاه استقلال هُنر به خرج داد که طلب استراماچونی پرداخت شد. متأسفانه مدیران قبلی فقط بدهی باقی گذاشتند و رفتند در حالی که مشکلات به گردن حجت کریمی و گروهش افتاده است. من با سرپرست مدیرعاملی جدید باشگاه استقلال ارتباطی ندارم و حتی سلام و علیک هم ندارم اما باید واقعیت را گفت. جور کردن سنگین ترین طلب تاریخ باشگاه استقلال کار راحتی نبود.

مدافع سابق استقلال ضمن انتقاد از مدیران سابق این باشگاه یاد آور شد: فردی را می شناسم که با موتور وسپا به استقلال آمد و الان ماشین چند میلیاردی سوار می شود و چند دستگاه آپارتمان و دفتر در شمال شهر تهران دارد. آقایان مثلا برای خدمت به استقلال می آیند اما بیشترین خدمت را استقلال به آنها می کند. شهرت و پول بادآورده نصیب شان می شود و دست آخر هم بدون ثمره یا نتیجه ای از استقلال می روند. هیچ شخص یا نهادی هم پیدا نمی شود که به خاطر اشتباهات یا سوء استفاده از باشگاه استقلال آنان را باز خواست کند.

سعید لطفی در پایان در خصوص شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر نیز گفت: روی کاغذ شاید شانس بسیار کم و حداقلی بتوان برای استقلال متصور شد اما بازیکنان باید با تمام وجود بجنگند. آنها باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده اند و مردم و هواداران با چه مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند. پرداختی باشگاه یا مسائل دیگر هم نمی تواند بهانه خوبی باشد و امسال استقلال باید با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران و طرفدارانش حداقل یک جام بگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.