سیاوش یزدانی هم با مصدومیت مواجه است و هم بیماری کرونا. او به طور قطع در بازی با صنعت نفت آبادان غایب است و در ترکیب استقلال قرار نخواهد گرفت. یزدانی بابت روزهایی که از ترکیب استقلال دور بوده متأسف است و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کند.

زودتر برمی‌گردم چون استقلال بازیکن ندارد

قدس آنلاین: سیاوش یزدانی هم با مصدومیت مواجه است و هم بیماری کرونا. او به طور قطع در بازی با صنعت نفت آبادان غایب است و در ترکیب استقلال قرار نخواهد گرفت. یزدانی بابت روزهایی که از ترکیب استقلال دور بوده متأسف است و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کند. اما شاید این عذرخواهی در این برهه چندان فایده بخش نباشد به این دلیل استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان ممکن است دیگر بازیکنان خود را هم به همین دلیل در اختیار نداشته باشد که در نتیجه بدست آوردن پیروزی در میدان آبادان سخت و سخت‌تر خواهد شد.

*داستان ابتلای تو به کرونا چیست؟

متأسفانه صحت دارد و من هم به این ویروس مبتلا شدم. پس از اینکه مصدوم شدم پزشکان از من آزمایش گرفتند و مشخص شد به این ویروس مبتلا هستم.

*دائم بد شانسی می‌آوری.

همین‌طوراست. فصل خوبی را پشت سر نگذاشتم و به خاطر این موضوع خودم را سرزنش می‌کنم. من مدتی مصدوم بودم و نتوانستم برای استقلال بازی کنم. حالا هم مصدوم شدم و به ویروس کرونا مبتلا هستم. شرایط سختی را سپری می‌کنم و ذهنم درگیر هوادارانی است که از من انتظارات زیادی داشتند. امیدوارم در بازگشت این روزها را جبران کنم.

*دلیل این همه مصدومیت‌ها و بیماری‌ها چیست؟

دلیلش را باید از کسانی بپرسید که به زور برگزاری لیگ را به راه انداخته‌اند. تیم ما به واقع شرایط ایده‌آلی ندارد و بسیاری از بازیکنان مبتلا شده‌اند. این شرایط کار را برای ما خیلی دشوار کرده است. خدا به ما کمک کند.

*چه زمانی به ترکیب استقلال برمی‌گردی؟

مصدومیتم زیاد حاد نیست و مشکل خاصی ندارم. مشکل الان فقط ابتلا به کروناست که امیدوارم هرچه زودتر کل تیم ما از این ویروس خلاص شود. کل تیم ما تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود. استقلال با کمبود شدید بازیکن مواجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.