۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: 870864

مدیرکل هواشناسی استان تهران از احتمال جاری شدن روان‌آب و لغزندگی جاده‌ها در نیمه شمالی خبر داد و گفت: با نفوذ سامانه بارشی تا روز چهارشنبه افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعدوبرق و در نیمه شمالی و ارتفاعات بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود .

تندباد و گردوخاک در راه آسمان تهران

به گزارش قدس آنلاین، مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران  اظهار کرد: با نفوذ سامانه بارشی تا روز چهارشنبه افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعدوبرق و در نیمه شمالی و ارتفاعات بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان آب، لغزندگی جاده‌ها و معابر وجود دارد.

وی گفت: در بخش‌های غربی و جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید و در برخی نقاط وزش باد خیلی شدید و تندباد موقتی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات بعدازظهر مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: احتمال خسارت به سازه‌های نیمه کاره، داربست‌ها، شکستن درختان و پوشش گلخانه‌ها وجود داشته و ممکن است به تجهیزات در ارتفاع مانند ترانس‌های برق و تابلوهای تبلیغاتی آسیب وارد شود و بهتر است از پارک خودرو کنار سازه‌های نیمه کاره و درختان و مکان‌ها مرتفع خودداری شده و کشاورزان از سم‌پاشی یا محلول پاشی مزارع فعلا خودداری کنند.

غلامی افزود: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی و از روز پنجشنبه روند افزایشی دما در سطح استان مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.