کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با دیدار استقلال و پرسپولیس را منتشر کرد.

محرومیت تعلیقی برای بیرانوند وقایدی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته انضباطی در خصوص دربی صدم پایتخت بین استقلال و پرسپولیس مشخص شد که به شرح ذیل است:

- در خصوص شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس بابت رفتار ایشان پس از بازی دو تیم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه و در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده که مبین به رفتار غیر ورزشی متشکی پس از پایان مسابقه دو تیم می‌باشد، لذا به استناد ماده ۶۴ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷ و با در نظر گرفتن سوابق بازیکن فوق الذکر با رعایت ماده ۹۴ از مقررات، بیرانوند به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت تعلیقی قطعی و جریمه نقدی غیرقابل اجرا و قابل تجدیدنظرخواهی در مدت ۷ روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف می‌باشد.

- در خصوص تخلف انتسابی مهدی قایدی، بازیکن تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه و با توجه به مجموعه محتویات پرونده از جمله مصاحبه علیه داور بازی استقلال و پرسپولیس، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رأی صادره در بخش محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیرقابل اجرا و قابل تجدیدنظرخواهی به مدت ۷ روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف می‌باشد.

- دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران در هفته بیست و هفتم برگزار که از سوی تماشاگران باشگاه استقلال تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی از سوی تماشاگران رخ داد. باشگاه استقلال به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.
همچنین باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب اشیا و فحاشی از سوی تماشاگران اش باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قابل تجدید نظر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.