سرگرد "مهدی هادی" یکی از کارکنان پلیس امنیت اقتصادی زنجان در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسید.

پلیس امنیت اقتصادی در زنجان به شهادت رسید

به گزارش قدس انلاین، صبح روز سه شنبه مامورین مبارزه با جرائم اقتصادی شهر زنجان با قاچاقچیانی که قصد قاچاق مقادیر زیادی مشروبات الکلی را داشتند درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری سرگرد مهدی هادی بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با وی، مجروح و بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل و به رغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

باند سارقان سیم کابل برق متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان سیم کابل برق با ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در حوزه استحفاظی شهرستان ابهر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی دقیق صحنه های وقوع سرقت با استفاده از تجهیزات فنی و انجام تحقیقات تخصصی، چهار نفر از عاملان این سرقت ها را که در پوشش خانواده و به صورت باندی اقدام به سرقت می کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در یکی از استانهای همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که دو۲ مرد و ۲ زن بودند آلات سرقت اعم از دستکش و قیچی آهن بر، مقادیری سیم برق مسی مسروقه، کشف و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ نقره ای رنگ که از آن در امر سرقت ها استفاده می کردند توقیف شد.

سرهنگ مهدیخانی اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۲ فقره سرقت سیم و کابل برق از سطح شهرستان ابهر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه موفقیت پلیس در پیشگیری از جرائم نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری چهار سارق و کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از دستگیری چهار سارق و کشف ۲ دستگاه خودرو پراید سرقتی خبر داد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه در حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان- قزوین به ۲ دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: با استعلام به عمل آمده توسط مأموران مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از استان همجوار را داشته که پس از هماهنگی با مقام قضایی راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت خودرو از استانهای همجوار اعتراف که پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


کشف ۱۲ فقره سرقت در اجرای طرح زاجرات در خدابنده
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از نتیجه اجرای طرح زاجرات و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت و دستگیری هفت سارق خبر داد.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح زاجرات به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، عمومی و منزل و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه کشف شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.


دستگیری ۱۱ سارق در اجرای طرح زاجرات در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از نتیجه اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۱ سارق خبر داد و گفت: اجرای طرح پاکسازی با محوریت مقابله با انواع سرقت ها و ناهنجاری اجتماعی، به منظور مطالبه به حق شهروندان در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فیروز مرادی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشکیل تیم های پیشگیری از سرقت در اجرای این طرح موفق به دستگیری۱۱ سارق شده که در تحقیقات پلیسی به پنج فقره انواع سرقت، یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی، مقادیری مواد مخدر و اموال مسروقه اعتراف کردند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: در این طرح ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف یک کیلو ۸۸۰ گرم مواد مخدر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ فیروز مرادی اظهار کرد اجرای طرح پاکسازی با محوریت مقابله با انواع سرقت ها و ناهنجاری اجتماعی، به منظور مطالبه به حق شهروندان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشکیل تیم های پیشگیری از سرقت در اجرای این طرح به دستگیری۱۱ سارق شده که در تحقیقات پلیسی به پنج فقره انواع سرقت، یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی، مقادیری مواد مخدر و اموال مسروقه موفق شدند.

سرهنگ مرادی بیان داشت : در این طرح ماموران انتظامی شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به کشف ۱کیلو ۸۸۰ گرم مواد مخدر گردیدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند ، لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار از طریق۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.