۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 871154

جام‌قهرمانی رقابت‌های جهانی بسکتبال در ایران رونمایی خواهد شد.

رونمایی از جام‌جهانی بسکتبال در ایران

به گزارش قدس آنلاین، کاپ قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال قرار است به تهران آورده شده و در شهرهای تهران و اصفهان و اماکن تاریخی و مذهبی این دو کلان شهر کشورمان به نمایش گذاشته شود.

ایران یکی از کشورهای حاضر در جام‌جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال است که این مسابقات در سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می‌شود، به همین دلیل فدراسیون جهانی بسکتبال، کاپ قهرمانی این رویداد را به کشورهای راه یافته به جام‌جهانی خواهد فرستاد تا در این کشورها به نمایش درآید.

طبق برنامه کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در تهران و دو روز بعد در اصفهان به گردش در می‌آید.

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه هفتم با تیم‌های اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج هم‌گروه است. آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رودرروی ساحل عاج قرار گیرند. آخرین بازی ایران در این مرحله چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد.

جام‌جهانی ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریوربه میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد. مسابقات گروه‌های اول تا چهارم در مانیل، گروه‌های پنجم و ششم در اوکیناوا و گروه‌های هفتم و هشتم در جاکارتا برگزار می‌شود. البته تیم ملی آمریکا به فیلیپین می‌رود، اسلوونی در ژاپن بازی می‌کند و بازی‌های کانادا در اندونزی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.