چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه در تهران با قهرمانی ارزشمند تیم مردان ایران به پایان رسید. تیم کشورمان در دیدار پایانی با حساب ۶ بر ۴ کویت را شکست داد.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ناشنوایان مردان ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم کویت رفت که این بازی در وقت‌های عادی به تساوی سه بر سه انجامید تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کویت به پایان رسید. در نیمه دوم چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه هم تیم کویت تا دقایق پایانی با سه گل زده جلو بود که نمایندگان ناشنوای کشورمان موفق به زدن ۳ گل شدند و کار به تساوی کشیدند.

وقت اضافه اول، با نتیجه ۵ بر ۴ به سود ایران خاتمه یافت و نمایندگان کشورمان دومین نیمه وقت اضافه را هم با یک گل زده به پایان رساند تا نهایت این دیدار تماشایی با نتیجه ۶ بر ۴ به سود مردان ناشنوای ایران خاتمه یابد.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد

از نکات جالب این دیدار، حضور پرشور بانوان در سالن محل برگزاری بود.

در دیدار رده بندی نیز ژاپن با نتیجه ۵ بر ۲ در مصاف با عراق در جایگاه سوم قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ با حضور ۱۰ تیم مردان و سه تیم بانوان به میزبانی ایران از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران دنبال شد که تیم فوتسال بانوان در این دوره از مسابقات به جایگاه نایب قهرمانی دست یافت و تیم‌های ژاپن اول و چین سوم شدند.

در فوتسال آقایان هم تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در گام نخست برابر تیم تایلند با نتیجه ۴ بر صفر؛ در گام دوم در یک بازی نفس گیر برابر تیم عراق با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.

در سومین دیدار به مصاف تیم مالزی رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب این تیم شد اما در چهارمین دیدار با نتیجه پرگل ۲۹ بر صفر تیم چین را شکست داد و با اقتدار به نیمه نهایی صعود کرد که در نیمه نهایی با نتیجه ۳ برصفر تیم پرقدرت ژاپن را شکست داد و به فینال راه یافت تا در فینال به مصاف کویت برود.

تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان مسابقات آسیا و اقیانوسیه شد

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.