عضو هیئت رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را معرفی کرد.

افشای افشاریان؛ داوران هفته بیست‌ونهم لیگ برتر به روایت رئیس کمیته داوران

به گزارش قدس آنلاین، خداداد افشاریان عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال امشب در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «شب‌های فوتبالی» اظهار داشت: دو هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای داوری رقم بخورد.

وی افزود: هفته بیست‌ونهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران چند دیدار حساس و سرنوشت‌ساز را خواهد داشت. نفت آبادان با ذوب‌آهن در اصفهان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت، مسابقه‌ای که برای نفت آبادان حکم مرگ و زندگی را دارد و آنها برای بقا در جدول تلاش می‌کنند. اشکان خورشیدی این بازی را قضاوت خواهد کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مس کرمان و ملوان حساسیت خاص خودش را دارد و بیژن حیدری را برای این بازی اعزام خواهیم کرد.

افشاریان درباره بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان گفت: محمد حسین زاهدی‌فر از بوشهر با داوران بین‌المللی سوت خواهند زد. دو تیم تقابل مهمی را پیش رو دارند که داور با تجربه‌ای باید آن را سوت بزند.

وی افزود: جدال استقلال و مس رفسنجان را سید مهدی سیدعلی سوت خواهد زد. استقلال می‌خواهد در کورس بماند و مس رفسنجان نیز دنبال گرفتن سهیمه است. جدال سپاهان و پیکان را وحید کاظمی سوت خواهد زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.