۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: 871297

تیم ساواته ایران با کسب ۹ مدال طلا، سه نقره و ۷ برنز عنوان نایب قهرمانی چهارمین دوره مسابقات آسیایی را به خود اختصاص داد.

تیم ساواته ایران نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های ساواته (بوکس فرانسوی) قهرمانی آسیا، طی روزهای ۱۵ الی ۱۹ اردیبهشت به میزبانی تاشکند و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان(آقایان و بانوان) برگزار شد. در پایان و در رده سنی بزرگسالان، تیم ساواته ایران با کسب ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز پس از تیم میزبان، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

ازبکستان با کسب ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۸ برنز سکوی قهرمانی را به خود اختصاص داد. چین تایپه نیز با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز، سوم شد.

همچنین در بخش مسابقات جوانان و نوجوان، نمایندگان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و پنج برنز دوم شدند. ازبکستان با کسب ۲۲ مدال طلا، ۲۲ نقره و ۲۲ برنز در جایگاه نخست قرار گرفت و هند با یک طلا جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در رده‌بندی کلی چهارمین دوره مسابقات آسیایی، ازبکستان با کسب ۲۸ مدال طلا، ۲۹ نقره و ۳۰ برنز اول شد. ایران با ۹ مدال طلا، ۳ نقره و هفت برنز دوم و چین تایپه با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد.

سمیه خلجی سرداور کشورمان و الهام خورشیدی در وزن ۷۵- کیلوگرم، به ترتیب عنوان داور برتر و ورزشکار برتر بازی جوانمردانه را در بخش بانوان به خود اختصاص دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.