صبح امروز با حضور مردم و مسئولان استانی، آیین وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.

وداع ‌باشکوه هرمزگانی‌ها ‌با ‌مرزبان شهید/ پیکر شهید ‌پرکاس به زادگاهش منتقل شد

به گزارش قدس آنلاین، از صبح امروز و از ساعت ۹:۳۰ مراسم وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید هرمزگانی شهید مسعود پرکاس از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی بزرگ بندرعباس برگزار شد. 

این آیین با حضور گسترده آحاد مردم مومن، شهید پرور و ولایتمدار هرمزگان، مسئولان استانی، نظامی، انتظامی و همرزمان شهید برگزار شد. 

قرار است پس از اجرای مراسم وداع و عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر پیکر این شهید والامقام برای تشییع، خاکسپاری و تدفین به زادگاهش در روستای زمین سنگ از توابع بخش شمیل بندرعباس منتقل شود.

مراسم خاکسپاری و تدفین نیز در روستای زمین سنگ از ساعت ۱۵ امروز در روستای زمین سنگ برگزار خواهد شد. 

شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان بود که طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای آبی هرمزگان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به فیض شهادت رسید.

عصر روز ۱۸ اردیبهشت مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر در آب های خلیج فارس با یک باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری متاسفانه سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.