در پی اقدام نیروهای امنیتی پاکستان به بازداشت نخست‌وزیر سابق این کشور، هواداران خشمگین او به مراکز نظامی و دولتی حمله کردند.

حمله هواداران خشمگین «عمران‌ خان» به مراکز نظامی و دولتی پاکستان

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از اسپوتنیک، به دنبال بازداشت «عمران خان» نخست‌وزیر سابق پاکستان به اتهام «فساد مالی»، شماری زیادی از هواداران او با حضور در خیابان‌ها، به برخی مراکز دولتی و نظامی در شهرهای محتلف این کشور از جمله «راولپندی» حمله کردند.

بنا بر گزارش‌ها، هواداران خشمگین عمران‌خان، منازل برخی از افسران ارتش تخریب کردند و یک هواپیمای ارتش هم در جریان این ناآرامی‌ها به آتش کشیده شد.

به گفته منابع آگاه در حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI)، نیروهای امنیتی اسلام آباد معترضان و هوادران عمران خان را به ضرب گلوله هدف قرار دادند.

بر اساس تصاویر منتشر شده میان نیروهای امنیتی و هواداران حزب تحریک انصاف پاکستان در بسیاری از شهرها درگیری رخ داده است. علی زیدی، یک مقام ارشد حزب تحریک انصاف پاکستان در ایالت سند توسط نیروهای امنیتی در شهر کراچی بلزداشت شد.

اداره پلیس اسلام‌ آباد پایتخت این کشور اعلام کرد که در اعتراضات ۵ مامور پلیس زخمی شده و بیش از هزار معترض بازداشت شدند.

عمران خان دیروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاهی در اسلام‌آباد توسط نیروهای دفتر ملی پاسخگویی (NAB) بازداشت شد. پس از بازداشت او، هزاران نفر از هوادران PTI به خیابان‌های آمده و اعتراضات گسترده آغاز کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.