۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 871471

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز جمعه سواحل جنوبی خلیج فارس در این استان به سبب وزش باد شمال غربی دریا مواج و متلاطم می‌شود.

مواج و متلاطم شدن سواحل جنوبی خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین، پیام مساعدی  اظهار کرد: همچنین با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی ناپایداری جوی تا عصر امروز در استان بوشهر ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت افزایش ابرناکی، وزش باد و خیزش گرد و خاک از پدیده‌های مورد انتظار در استان بوشهر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: همچنین امروز در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان احتمال بارش خفیف باران وجود دارد و روز پنجشنبه نیز وضعیت آرامی برای جو استان پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و گاهی گرد و خاک و امروز در برخی از نقاط همراه با احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت و از امشب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۱۹ بامداد جزر اول ساعت ۰۴:۰۳ بامداد، مد دوم ساعت ۱۱:۳۴ و جزر دوم ساعت ۱۹:۴۸ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.