رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: درست است که وزنه‌برداری افت کرده، اما تلاش می‌کنیم که انتظارات مردم را برآورده کنیم.

انوشیروانی: وزنه‌برداری افت کرده اما قول می‌دهم انتظارات را برآورده کنیم/ امیدوارم میزبانی‌ها موجب رشد شود

به گزارش قدس آنلاین، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری پس از کسب ۲ مدال برنز میرمصطفی جوادی اظهار داشت: خدا را شکر مصطفی جوادی یکی از شانس‌های و بهترین وزنه‌برداران ما در آینده خواهد بود. او با انگیزه و جوان است و مطمئن هستم که به رکوردهای بالاتری دست پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات بلافاصله اردوها را آغاز کردیم. انصافاً بچه‌ها با غیرت و تعصب کار می‌کنند. امیدوارم این چرخه را تداوم ببخشیم. قطعاً یکی از برنامه‌های ما این است که به لحاظ کیفی شرایط را بهتر کنیم و این مدال‌های وزنه‌برداری که ناقابل است را تقدیم مردم کنیم. مردم انتظار زیادی از وزنه‌برداری دارند و این مدال‌ها مبارک‌شان باشد. به مردم قول می‌دهیم؛ درست است که وزنه‌برداری افت زیادی کرده اما با دعاهای آنها و عنایت خداوند، تلاش همه مجموعه وزنه‌برداری و ملی‌پوشان در ماه‌ها و سال‌های آینده آن انتظاری که از ما دارند را برآورده کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین‌المللی خاطرنشان کرد: کشور ما همیشه جزو سکوهای برتر دنیا و آسیا بوده است. وقتی پتانسیل داریم، چرا نباید استفاده کنیم. این میزبانی ها و این افتخار آفرینی ملی‌پوشان باید مقابل چشم مردم و خانواده‌های‌شان باشد. یک میزیانی که شان کشور عزیزمان هم رعایت شود. ما تاییدیه جام فجر را گرفته‌ایم و نامه رسمی‌اش را هم زده‌ایم. زمان برگزاری را هم تنظیم خواهیم کرد که می‌افتد بعد از رقابت‌های المپیک؛ قرار است میزبان مسابقات غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا هم باشیم. امیدوارم این میزبانی‌ها منجر به رشد وزنه‌برداری ما چه به لحاظ دیده شدن، چه به لحاظ امکانات و چه به لحاظ پیشرفت شود. این اتفاق امتیازهای خوبی را برای وزنه برداری ما خواهد داشت تا کشور ما در بحث استعدادیابی و مواردی که گفتم در شان خودش ظاهر شود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.