جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: طرح های آبرسانی بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی در چهار شهرستان استان و ۳۴ روستا در حال اجرا است.

 طرح های آبرسانی در ۳۴ روستای استان خراسان رضوی در حال اجرا است

به گزارش قدس خراسان، سردار علی اکبر افراسیابی در بازدید از طرح های آبرسانی شهرستان بردسکن اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی در  چهار شهرستان استان و ۳۴ روستا طرح های آبرسانی را در حال اجرا دارد.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی از شرکت آب و فاضلاب استان خواست در تهیه نقشه و تامین اعتبار طرح های آبرسانی همکاری لازم را داشته باشد تا هرچه سریعتر طرح های آبرسانی استان به پایان برسد تا بخشی از مشکلات مردم در فصل تابستان در حوزه تامین آب شرب رفع شود.

در ادامه سرهنگ علیرضا جنیدی، فرمانده سپاه شهرستان بردسکن هم گفت: در شهرستان بردسکن ۸ طرح آبرسانی در حوزه اصلاح شبکه انتقال، خط توزیع و احداث مخزن در حال اجرا است.

فرمانده سپاه شهرستان بردسکن افزود:  اصلاح شبکه توزیع ۳۸ کیلومتر، در اجرای خط انتقال از شهر آباد به عبدل آباد به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر، ۳ مخزن آب در روستاهای درونه، ظاهراباد و محمد آباد و سه ایستگاه پمپاژ نیز در شهر آباد، ظاهرآباد و محمد آباد در حال اجرا است که با بهره برداری از این طرح ها ۱۶ روستای شهرستان بردسکن از این طرح ها بهره مند خواهند شد.

وی گفت: اعتبار تخصیص یافته شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۳۰ میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.