۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر: 871684

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت که هنوز جنگ تمام نشده و نمی‌توان از توقف درگیری‌ها سخن به میان آورد.

نتانیاهو: هنوز جنگ تمام نشده است

به گزارش قدس آنلاین، نتانیاهو مدعی شد همچنان در میانه درگیری‌ قرار داریم، هر آن کس که ما را بیازارد، زندگی آن هزینه این اقدام وی خواهد بود که این مسأله در عملیات «زره و نیزه» به صورت گسترده توسعه یافته است.

وی با تروریست خواندن نیروهای مقاومت فلسطین و بدون اشاره به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به تروریست‌ها و اعزام کنندگان آنها می گوییم که زمان و مکان برای حمله به آنها را انتخاب می کنیم.

نتانیاهو که برای فرار از بحران‌های داخلی دست به کشتار فلسطینیان زده است، ادعا کرد: قوی‌ترین ضربه در تاریخ جهاد اسلامی را تنها در چند ثانیه به این گروه وارد آوردیم، هرچند که درگیری هنوز تمام نشده است.

این حملات درحالی رخ می دهد که تاکنون تلاش‌ها برای توقف درگیری و برقراری آتش بس در سزرمین‌های اشغالی تاکنون بی نتیجه باقی مانده است.

در تازه ترین اخبار میدانی از سرزمین های اشغالی، منابع رسانه ای از زخمی شدن ۱۶ صهیونیست در جنوب سرزمین های اشغالی در نتیجه شلیک راکت از نوار غزه حکایت دارد.

سرایا القدس (گروهان های قدس) در این باره اعلام کرد که به دنبال موج راکتی سنگین نیروهای مقاومت به شهرهای عسقلان و سدیروت، تخریب بسیار زیادی به جای گذاشته است و شمار زیادی زخمی شدند که حال مجروحان بسیار وحیم گزارش می شود.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این زمینه افزود که از عصر امروز تا این لحظه ۴۰۰ راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی شلیک شده است.

حمله راکتی مقاومت به سرزمین های اشغالی پس از آن انجام می شود که بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند که در پی آن، ۱۵ فلسطینی از جمله سه فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی، چند زن و کودک شهید شده و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

در جریان حملات امروز صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار غزه نیز تا بدین لحظه شش فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار اجمالی شهدای غزه به ۲۱ نفر رسید.

نیروهای مقاومت فلسطین از ساعتی پیش در اولین واکنش موشکی خود به جنایات رژیم صهیونیستی چندین فروند موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی شلیک کردند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، فقط در طول یک ساعت صدها موشک به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است. داد.

همزمان با شلیک راکت های مقاومت فلسطینی به اراضی اشغالی، گروه هکری «آنانیموس سودان» اعلام کرد که هم اکنون سامانه‌های هشدار در اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله سایبری قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.