فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک هکتار زمین‌خواری به ارزش ۱۵ میلیارد خبر داد.

کشف زمین‌خواری ۱۵ میلیاردی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار داشت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز از اراضی ملی واقع دریکی از روستاهای شهرستان‌های استان ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف غیرمجاز بودن زمین مذکور، یک هکتار را شناسایی و رفع تصرف کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف غیر مجاز را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا فرد متخلف شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۲ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق 

سردار جلیلیان در تشریح جزئیات خبر دیگری بیان داشت: ماموران یگان تکاوری در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار دقیق پلیسی در حین گشت زنی در سطح محور مواصلاتی نهبندان-زاهدان موفق به شناسایی محموله قاچاق سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از دو دستگاه کامیون تانکردار ۵۲ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شناسایی دو فرد متخلف در این خصوص خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی یکی از اولویت های پلیس استان بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.