رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان در حرکت که ۱۰ میلیارد اموال را از منازل شهروندان اصفهانی به سرقت برده بودند در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان خبر داد.

سرقت ۱۰ میلیاردی باند سارقان در حرکت از منازل اصفهان/ سارقان دستگیر شدند

 به گزارش قدس آنلاین، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل آپارتمانی در سطح شهرستان لنجان موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی منازل مورد دستبرد قرار گرفته با استفاده از روش‌های علمی و تخصصی نهایتاً سرنخ‌هایی از دست داشتن یک باند ۳ نفره از سارقان غیر بومی و در حرکت را به دست آورده و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه این متهمان را شناسایی کنند.

ترکیان بیان کرد: پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ مجوزهای قانونی از مرجع قضائی چند تیم عملیاتی از اداره عملیات ویژه و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شهرستان‌های لنجان و نجف‌آباد جهت انهدام باند مذکور وارد عمل شده و در یک اقدام ضربتی هر ۳ متهم را دستگیر و اموال مسروقه زیادی به همراه ابزار آلات مورد استفاده آن‌ها نظیر دیلم، دریل شارژی، انبر قفلی که در ارتکاب سرقت منازل توسط سارقین حرفه‌ای منزل مورد استفاده قرار می‌گرفتند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان که در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ۹ فقره سرقت اموال از منازل شهروندان شهرستان لنجان اعتراف کردند که ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه این افراد هم اکنون با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند گفت: با توجه به در حرکت بودن سارقان دستگیر شده و احتمال ارتکاب سرقت‌های مشابه دیگر توسط آن‌ها در سایر استان‌های کشور تحقیقات در خصوص پرونده این سارقان کماکان ادامه دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.