وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش ۶۰ درصدی بازدید و فروش نمایشگاه کتاب نسبت به سال قبل خبر داد.

وزیر ارشاد: بازدید و فروش محصولات در نمایشگاه کتاب رشد ۶۰ درصدی داشته است

به گزارش قدس آنلاین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با فارس از رشد چشمگیر استقبال مردم خبر داد و گفت: بخش بین‌الملل امسال بازدیدکنندگان زیادی داشته و بخش فروش محصولات هم این دوره نسبت به سال گذشته با رشد ۶۰ درصدی مواجه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه امسال با درنظر گرفتن تمهیدات و تجهیزات لازم هیچگونه کمبود و مشکلی نداشتیم و انتظار می‌رود روند استقبال و مشارکت کشورها در بخش بین‌الملل جشنواره کتاب امسال یک رکورد تاریخی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی افزود: میزان بازدید و فروش محصولات سی و چهارمین جشنواره کتاب تهران نسبت به سال‌های گذشته رشد ۶۰ تا ۷۰ درصدی را انشالله تجربه خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از مشارکت و استقبال مردم نسبت به حضور پرنگشان در نمایشگاه کتاب امسال و احساس مسئولیت کردن در قبال ترویج فرهنگ زیبای کتابخوانی و رشد اطلاعات علمی و فرهنگی کمال تشکر را دارم.

اسماعیلی گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور در چنین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی گریبانگیر جامعه را رفع خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.