مسابقات انتخابی ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

برگزاری المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان کشور در سمنان

به گزارش قدس آنلاین از سمنان، اشکان جبلی جوان، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان گفت: مسابقات انتخابی  ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در استان سمنان به میزبانی سه دانشگاه صنعتی شاهرود، دامغان و سمنان در ۲ بخش پسران و دختران با حضور دانشگاه‌های علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای، پیام نور، گرمسار، دامغان، صنعتی شاهرود و سمنان برگزار شد.

جبلی جوان افزود: در این مسابقات  ۱۰۶ ورزشکار در بخش دختران و ۱۰۷ ورزشکار در بخش پسران از ۹ دانشگاه و در ۹ رشته ورزشی با هم رقابت کردند.

فهیمه کلانتری، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه و دبیر ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های استان سمنان نیز به برنامه ورزشی این مسابقات در سه دانشگاه میزبان استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در هفت رشته دارت، طناب‌زنی، فریزبی، شطرنج، آمادگی جسمانی، دوچرخه‌سواری و هفت‌سنگ مهارتی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

کلانتری افزود: رشته‌های والیبال چهار نفره، بسکتبال سه نفره و هندپلو در بخش پسران روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود و والیبال چهار نفره و بسکتبال سه نفره در بخش دختران امروز جمعه به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رویداد ورزشی با محوریت دانشگاه سمنان در حال انجام بوده و نفرات و تیم‌های برتر این رقابت‌ها جواز حضور در ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان سراسر کشور را که تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه‌های اراک و صنعتی اراک برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.