مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم یقینا در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت. او همچنین صحبت‌های عجیبی درباره سرمربی سپاهان مطرح کرد.

اظهارات عجیب درویش درباره مورایس/ پرسپولیس حتما در لیگ قهرمانان خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه آزادی که با نتیجه ۴ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید، اظهار کرد: بچه‌ها مزد بازی بسیار خوب و هماهنگ خود را گرفتند و با نتیجه خوبی پیروز شدند.  شیرینی این برد تقدیم به هواداران پرسپولیس باشد. در عین حال از هواداران پرسپولیس که نتوانستند به ورزشگاه بیایند عذرخواهی می‌کنیم؛ انرژی مثبت آن‌ها عامل این دیدار سراسر تهاجمی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان مصمم بودند که با تمام وجود به میدان بروند و خدا را شکر نه بازیکنان و نه مربیان گل‌گهر هیچ وابستگی به پرسپولیس  نداشتند که محل بحث برای برخی از حریفان باشند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست هبری قبل از بازی سپاهان و پیکان درباره رابطه مجتبی حسینی و مازیار زارع با پرسپولیس بیان کرد: آن طفلک که اصلا بازیکنان ما را نمی‌شناسد و اگر به وی بگویید ۱۰ نفر از بازیکنان کشور خود را نام ببرد احتمالا نمی‌داند. به این طفلک خوراک ناسالم می‌دهند و با توجه به اینکه حقوق بگیر است و اگر مطیع اوامر و سخنگوی آن‌ها نباشد شاید برای فصل بعدش مشکلاتی ایجاد شود.

درویش افزود: امروز دیدید تیم همان مربی که او می‌گفت (مجتبی حسینی) نتیجه متفاوتی برابر سپاهان متحمل شد و اگر طوری بود که مورایس می‌گفت، نباید امروز سپاهان پیروز می‌شد. اتکای ما به خداوند است و اگر مقدر باشد برنده می‌شویم و مزد کادر فنی، بازیکنان و پرسنل باشگاه را می‌بینیم.

وی درباره دیدار مقابل نساجی و حضور هواداران پرسپولیس در دیدار هفته آینده گفت: آن‌ها میزبان هستند و باید ببینیم چه فضایی به هواداران پرسپولیس می‌دهند. تیم ما در سراسر ایران هوادار دارد و مشتاق هستند که در جشن قهرمانی تیم حاضر شوند اما باید بدانیم فضای ورزشگاه محدود است و امیدواریم ازدحام هواداران عامل مشکل نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اخذ مجوز حرفه‌ای توسط این باشگاه نیز عنوان کرد: در حال رسیدگی هستند. به هوادران می‌گویم تمام مدارک را بارگذاری کرده‌ایم و هیچ مشکلی در بارگذاری مدارک مالی و غیر مالی نداشته‌ایم و مسائلی که این روزها مطرح می‌شود نمی‌دانم چه شائبه‌ای است که دوست دارند ذهن هوادار را مخدوش کنند. ان‌شاءالله خداوند کمک کند و بر همه نیروها و مشکلات درون و بیرون زمین غلبه می‌کنیم.  

درویش افزود: این مورد، بحث ملی است و باید همیت ایرانی را به کار ببریم و اسناد نادرست را به کنفدراسیون آسیا ارسال نکنیم و فضای مسمومی ایجاد نکنیم. یقین بدانید که پرسپولیس با تمام قدرت در لیگ قهرمان آسیا شرکت می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.