رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حساسیتی که در حال حاضر برای تیم‌ امید وجود دارد، خیلی خوب است و امروز و فردا سرمربی این تیم را معرفی می کنیم.

یک وعده تکراری دیگر از تاج؛ سرمربی تیم امید را به زودی معرفی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج پس از حضور در نشست هماهنگی ستاد بازی‌های آسیایی و پا را آسیایی گفت: در جلسه امروز درباره تیم فوتبال امید بحث شد. شرایط و موانع، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های تیم ملی امید را اعلام کردیم. توانمندی‌های موجود را هم گفتیم. همه اعضا نیز صحبت‌ها را شنیدند و تصمیم‌گیری انجام شد. بنا شد به سرعت سرمربی تیم امید را اعلام کنیم. شاید امروز آن را اعلام کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در حال حاضر زمانی است که باید هر چه زودتر سرمربی اعلام شود. اگر قبلاً اعلام می‌کردیم امکان برگزاری اردو نبود ولی این هفته لیگ برتر به پایان می‌رسد و باید حتماً به سمت تشکیل اردوهای تیم‌ملی امید و تیم‌های دیگر برویم. به همین دلیل امروز روز مناسبی برای ستاد بازی‌ها بود.

او درباره گزینه‌های احتمالی نهایی برای تیم امید تاکید کرد: بنا شده که امروز نام سرمربی تیم‌ملی امید اعلام شود. کشور مربیان خوبی دارد. حساسیتی که در حال حاضر برای تیم امید وجود دارد، خیلی خوب است. قبلاً چنین حساسیتی وجود نداشت. هر کدام از نامزدهای سرمربیگری دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

تاج در ادامه در واکنش به مطرح شدن نام مجتبی حسینی و حمید علیدوستی بیان کرد: غیر از این افراد، نفرات دیگری هستند که نامشان مطرح شده است. اگر امروز و فردا صبر کنید، سرمربی تیم امید معرفی و کار از هفته آینده شروع می‌شود.

او درباره هفته پایانی لیگ برتر فوتبال و تلاش برای ایجاد عدالت تصریح کرد: با وجود ضعف‌ها خوشبختانه قابلیت‌ها بیشتر است. همه چیز حالا به هفته آخر کشیده شده است. ناظران بازی‌ها در بازی‌های دیروز خوب بود. البته برای سال آینده احتمالاً تغییر نگاهی درباره آنها داشته باشیم. داوری‌ها هم خوب بود ولی هفته پایانی مهم است. جلسه‌ای را پس فردا با حضور مسئولان مختلف برگزار می‌کنیم. یکسری تصمیمات هم بابت صحبت‌هایی که شده است کمیته اخلاق و کمیته انضباطی تصمیم‌گیری می‌کنند.

تاج درباره حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: بابت مجوز حرفه‌ای باید بگویم اینگونه نیست به حرف کسی باشگاهی حذف شود یا نه! AFC باید دلایل خود برای هر حذف احتمالی را بگوید. وضع باشگاه‌های کشور را خوب می‌بینم و خیلی منفی نمی‌بینم. باید به هر حال صبر کنیم تا مجوز حرفه‌ای اعلام نظر کند و سپس AFC تصمیم نهایی را بگیرد. اینکه نفوذی صورت بگیرد و فردی بتواند کاری انجام دهد، نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات بلیت فروشی اینترنتی خاطرنشان کرد: تمام این موضوع در اختیار باشگاه هاست. سازمان لیگ روی آن نظارت دارد که می‌تواند بیشتر کند. در شرایط فعلی ورزشگاه آزادی مشکلاتی را دارد. برای سال آینده امیدواریم به یک ترکیب خوبی برسیم. اینکه هر کس روی صندلی خودش بنشیند کار سختی نیست.

تاج درباره شایعه عدم میزبانی ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنین چیزی نشنیدم و فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.