کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در اواسط هفته جاری نسبت به امروز هشت تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند.

دمای هوای خراسان رضوی در اواسط هفته تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: امروز و فردا صبح روند افزایش دما ادامه خواهد یافت و از ساعات بعدازظهر و اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی، احتمال رگبار پراکنده توام با وزش باد موقتی به خصوص در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با افزایش میزان بارشها طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش باران با احتمال رعد و برق، وزش باد شدید موقت، بویژه در ساعات عصر در سطح استان خواهیم بود.

وی گفت: همچنین با افزایش سرعت باد از اواخر فردا طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در ساعت بعدازظهر، گاهی شاهد باد شدید با احتمال گرد و خاک و بروز خسارت در غالب نقاط استان خواهیم بود.

غیوری افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با ۹ درجه و مه‌ولادت با ۳۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و دمای هوای شهر مشهد نیز بین ۱۷ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. بیشترین سرعت وزش باد نیز با ۶۸ کیلومتر در ساعت در بجستان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس طی فردا یکشنبه را نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و افزایش سرعت وزش باد پیش بینی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.