فرمانده انتظامی مشهد گفت: عامل قتل ۲ مرد جوان در مشهد، کمتر از گذشت پنج ساعت از جنایت خودش را به پلیس تسلیم کرد.

عامل قتل ۲ مرد جوان در مشهد خود را تسلیم پلیس کرد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: این حادثه درگیری منجر به جرح و قتل ساعت ۲۲:۴۰ روز بیست و دوم اردیبهشت ماه در گاراژ خودرو (خودروگاه)، در محدوده خیابان فداییان اسلام مشهد رخ داد که بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در این نزاع دسته جمعی سه جوان ۲۵ و ۳۲ و ۲۲ ساله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان امدادی مشهد، با توجه به شدت جراحات وارده ۲ نفر فوت کردند.

وی اظهار کرد: قاتل و همدستش که پسرخاله هستند، نیز از صحنه جرم متواری شده بودند.

نگهبان افزود: همدست متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد و ضارب اصلی که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، حوالی ساعت ۳:۲۳ بامداد امروز خود را تسلیم ماموران کلانتری سیدی مشهد کرد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم ۲۷ ساله که به جرم نزاع منجر به جرح تحت تعقیب مقامات قضابی قرار دارد، مدعی شد مقتولان هم محلی آنها بودند و در پی اختلافات قبلی محل کارش را در داخل یک کارواش گاراژی در محدوده خیابان فداییان اسلام پیدا کردند و پس از مشاجره لفظی درگیری فیزیکی با ضربه چاقو آنها را مجروح کرده بود.

وی افزود: چاقوی ۳۰ سانتی متری به عنوان ابزار قتل کشف شد و تحقیقات برای روشن شدن تمامی زوایای این جنایت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.