نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان منابع بانکی به عنوان سرمایه در گردش و منابع حمایتی از فعالان عرصه تولید در اردبیل پرداخت می‌شود.

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی فعال اردبیل

به گزارش قدس انلاین، علی نیکزاد عصر شنبه در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در مشگین‌شهر اظهار کرد: در سالی که مزین به «مهار تورم و رشد تولید» است دغدغه دولت و مجلس بر گره‌گشایی از کارآفرینان و تولیدکنندگان است تا با رفع موانع بتوان تولید و اشتغال را بیشتر مورد حمایت قرار داد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت این واحدها تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تولیدات این مجموعه‌ها با بهره‌گیری از توان داخلی است تا ما کمترین وابستگی‌ها را در این بخش شاهد باشیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال مؤثر و گسترده در این واحدها مهم و بسیار ارزشمند است و در حوزه تولید دستگاه‌های سنگین به ویژه لودر، کامیون و لیفتراک کارهای ارزشمند خوبی انجام شده و قطعاً با بهره‌گیری از شیوه‌های دانش‌بنیان می‌توان طراحی‌های جدید و مدرن را در این حوزه انجام داد.

نیکزاد ضرورت تولید با کیفیت محصولات و عرضه آن را به بازارهای خارجی و بین‌المللی یادآور شد و افزود: تلاش ما بر این است تا در مناطق مختلف استان اردبیل و حتی کشور طرح‌های اشتغالزا با توان مضاعف مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

وی همچنین در بازدید از کارخانه واحد تولیدی آب‌های معدنی خاطرنشان کرد: قرار شده تا سهام بنیاد تعاون سپاه و صندوق ذخیره فرهنگیان در این مجموعه‌ها به فروش رسیده تا بخش خصوصی سرمایه‌گذاری مناسبی را در این مجموعه انجام دهد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با کنار کشیدن این ۲ مجموعه سرمایه‌گذاری، انتظار می‌رود بخش خصوصی بتواند در راه‌اندازی مجموعه‌های تولیدی در شهرک تخصصی آب اقدامات راهگشایی را انجام دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیش از هشت واحد بزرگ و متوسط تولیدی در استان اردبیل امسال از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش بهره‌مند خواهند شد تا گره‌های این مجموعه‌های تولیدی به نوعی باز شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.