احتمال اینکه بازی پرسپولیس و نساجی در استانی به غیر از مازندران برگزار شود، وجود دارد.

اتفاقی عجیب؛ بازی نساجی – پرسپولیس به شهر دیگری منتقل می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر به ایستگاه پایانی خود رسیده و هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.حساس ترین بازی هفته که دیدار قهرمانی هم محسوب می‌شود، قرار است بین دو تیم پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شود.

پرسپولیس به عنوان صدرنشین فعلی لیگ برتر برای قهرمانی در این فصل نیاز به یک برد مقابل نساجی دارد تا قهرمانی خودش را قطعی کند. سپاهان دیگر مدعی قهرمانی هم باید در کرمان به مصاف مس این شهر برود. طبق شنیده‌های ما این احتمال وجود دارد که بازی دو تیم پرسپولیس و نساجی در جایی خارج از استان مازندران برگزار شود و یا حتی این دیدار بدون حضور هواداران برگزار شود. از آنجاییکه این دیدار بازی قهرمانی به حساب می‌آید و در صورت قهرمانی پرسپولیس می‌بایست جشن قهرمانی این تیم برگزار شود،شرایط را برای میزبانی نساجی بسیار سخت کرده است.

ظرفیت ورزشگاه وطنی کم و البته محدود است و قطعا نمی‌تواند پذیرای حجم زیاد تماشاگر در این بازی حساس باشد. نکته قابل توجه بعدی این است که ورزشگاه وطنی درست در مرکز شهر قائمشهر واقع شده و خیابان‌های اطراف این ورزشگاه گنجایش رفت و آمد و تردد هزاران هوادار را ندارد. همچنین طبق اطلاعات کسب شده در اطراف استادیوم پارکینگ کافی هم برای پارک کردن ماشین وجود ندارد.

با توجه به اینکه علاقه مندان زیادی از تهران و شهرهای مختلف مازندران قصد دارند برای دیدن بازی پرسپولیس و نساجی به قائمشهر سفر کنند،مقامات استانی بسیار نگران خطرهای احتمالی هستند که ممکن است قبل و یا بعد از پایان بازی رخ دهد. در صورت قهرمانی پرسپولیس و ریختن هواداران به خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی و همچنین بیرون رفتن تماشاگران حاضر در استادیوم، اوضاع وحشتناک سختی را به وجود خواهد آورد و خیابان‌های نزدیک به ورزشگاه وطنی قطعا برای ساعت‌ها قفل خواهد شد.

آنطور که شنیدیم هنوز شورای تامین استان مازندران با برگزاری این دیدار در قائمشهر موافقت نکرده و حتی ممکن است مدیران نساجی این بازی را به شهر دیگری مثل مشهد ببرند و در آنجا از پرسپولیس میزبانی کنند. همچنین یک راه حل دیگر هم بدون تماشاگر اعلام کردن بازی است که قطعا با مخالفت دو تیم مواجه خواهد شد و همچنین خیلی نمی‌تواند از ترافیک‌های شهری بعد از قهرمانی احتمالی پرسپولیس جلوگیری کند.

باشگاه نساجی می‌خواهد هرطور شده در همان قائمشهر و در ورزشگاه وطنی از پرسپولیس میزبانی کند ولی با شرایط فعلی کار بسیار سختی خواهد داشت و ممکن است شورای تامین استان با این موضوع موافقت نکند. قرار است به زودی تکلیف میزبانی این بازی فوق العاده مهم مشخص شود و تیم‌ها بدانند که در کدام شهر و در کدام ورزشگاه باید به مصاف هم بروند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.