همزمان با پنجمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری در این‌رویداد برگزار می‌شود.

آئین جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با پنجمین روز از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراسم جشن امضای کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت، در غرفه این‌نهاد فرهنگی برگزار می‌شود.

در این مراسم محمد گودرزی‌دهریزی، جمال‌الدین اکرمی و لعیا (پروانه) شیرازی، مصطفی رحماندوست و مریم هاشم‌پور از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان حضور دارند.

همچنین ۲۰۰ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران و علاقه‌مندان در این جلسه حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند روز یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۷ به غرفه کانون پرورش فکری در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تازه‌ترین کتاب‌هایش را در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند. همچنین کانون علاوه بر عرضه آثارش در نمایشگاه کتاب تهران به صورت حضوری، هم‌زمان کتاب‌هایش را در بخش مجازی و از طریق سایت ketab.ir نیز در معرض فروش گذاشته است.

غرفه‌های کانون پرورش فکری در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان غرفه ۱۸۱، سالن ناشران عمومی واقع در راهروی ۱۴، غرفه ۷ و بخش جنبی کودک و نوجوان مصلی تهران قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.