مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در تشریح برنامه‌های مختلف مساجد برای دهه کرامت به ویژه روز دختر، گفت: جشن ویژه دختران دهه نودی همزمان با روز جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

جشن دختران دهه نودی در جمکران برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت  در کانون‌های مساجد استان قم گفت: در دهه کرامت، برنامه های متنوع و مختلفی بویژه برای جوانان و نوجوانان در کانون های مساجد تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برخی از این برنامه‌ها گفت: برگزاری مراسم جشن، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و همچنین فضاسازی و آذین بندی مساجد محلات از برنامه‌های این دهه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: همچنین برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب از ۲۸ اردیبهشت ماه در مساجد از دیگر برنامه های شاخص در دهه کرامت است.

حیدری با اشاره به برگزاری جشن ویژه دختران دهه نودی گفت: این جشن همزمان با روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه و با همکاری چند ارگان در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اهدای جوایزی به دختران با اسامی حضرت معصومه(س) در مساجد شاخص استان شامل ۱۵۰ مسجد را در این ایام خواهیم داشت که به قید قرعه انجام خواهد شد.

حیدری در ادامه به اجرای سرود در این ایام اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام دهه کرامت هفت گروه سرود به اجرای سرود در میادین، بوستان ها و مقابل مساجد خواهند پرداخت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، تکریم دختران فعال در کانون ها که به عنوان کادر نوجوان در کانون های مساجد مشغول هستند را از دیگر برنامه های دهه کرامت برشمرد.

حیدری یادآور شد: در ایام دهه کرامت، با هماهنگی های انجام شده با مساجد فعال،  اسکان زائران حضرت معصومه(س) را در این مساجد خواهیم داشت.

لازم به ذکر است ثبت نام برای مسابقات قرآنی مدهامتان، اهدا کارت های نمازیاوران به مساجد و معرفی نامه به کانون ها بابت بهره مندی از تخفیف در استفاده از استخرهای سطح شهر، از جمله برنامه هایی است که در این ایام در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.