پرافتخارترین وزنه‌بردار تاریخ ایران با تمجید از هنر مدیریتی تیم جدید فدراسیون گفت: قهرمانی آسیا می‌تواند سرآغاز دوباه موفقیت‌های پولادمردان در میادین جهانی و المپیک باشد.

نصیری: قهرمانی در آسیا سرآغاز دوباره موفقیت‌های پولادمردان است

به گزاش قدس آنلاین ،محمد نصیری  با تمجید از عملکرد پولادمردان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قهرمانی وزنه‌برداری ایران در مسابقات قاره کهن افتخار بزرگی است که پس از چند سال برای ایران به دست آمد و نشان می‌دهد که ما هنوز می‌توانیم قدرت اول قاره کهن باشیم. در ضمن این قهرمانی با غیرت و اراده پولادمردان شکل گرفت که توانستند وزنه‌های خوبی را در جینجو کره‌جنوبی به ثبت برسانند.

پیشکسوت وزنه‌برداری ایران ادامه داد: قهرمانی آسیا همانند دمیدن خون تازه‌ در رگ‌های این رشته در ایران است. این قهرمانی با هنر و مدیریت تیم جدید به دست آمده و جای تقدیر دارد. وزنه‌برداری ما ظرفیت‌های خوبی دارد که می‌تواند در سطح جهانی نیز بدرخشد. حضور بزرگان در فدراسیون وزنه‌برداری می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

دارنده مدال طلای المپیک با اشاره به احتمال تکرار این قهرمانی‌ها نیز گفت: جوانان خوبی در وزنه‌برداری ایران حضور دارند و در آینده می‌توانند به قهرمانان بزرگی تبدیل شوند. همچنین قهرمانی آسیا می‌تواند راهگشای موفقیت‌های دیگر در سطح جهانی و المپیک باشد من این قهرمانی را به مردم ایران، جامعه ورزش و مدیران فدراسیون تبریک عرض می‌کنم.

پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به عنوان یکی از گزینشی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در جینجو کره‌جنوبی برگزار شد. تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران با کسب ۶۳۵ امتیاز بالاتر از ازبکستان ۶۳۱ امتیازی و چین ۶۰۸ امتیازی به عنوان قهرمانی قاره کهن رسید.

نصیری: قهرمانی در آسیا سرآغاز دوباره موفقیت‌های پولادمردان است

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.