۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 872662

نامزد ائتلاف مخالفان در انتخابات ریاست‌جمهوری امروز در ترکیه پس از اینکه رأی خود را در آنکارا به صندوق انداخت، گفت: بهار به ترکیه بازمی‌گردد و تداوم خواهد داشت.

قلیچدار اوغلو: بهار به ترکیه بازمی‌گردد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از المیادین، «کمال قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف مخالفان در انتخابات ریاست‌ جمهوری امروز در ترکیه و رقیب اصلی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور کنونی این کشور امروز یکشنبه پس از اینکه رأی خود را در شهر آنکارا به صندوق انداخت، در سخنانی خطاب به خبرنگاران گفت: به خواست خدا  بهار به کشورمان بازمی گردد.

نامزد ائتلاف مخالفان در انتخابات ریاست‌ جمهوری ترکیه در این باره ادامه داد: این بهار ادامه خواهد داشت. من مشتاق دموکراسی هستم. همه ما دلتنگ دموکراسی هستیم.

این در حالیست که «کمال قلیچداراوغلو» رئیس ائتلاف «ملت»، با حضور در یکی از شعب اخذ رأی در آنکارا، رأی خود را به صندوق انداخت.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ترکیه با ۳ نامزد نهایی «رجب طیب اردوغان» نامزدِ ائتلاف جمهور، «کمال قلیچداراوغلو» نامزدِ احزاب میز ششگانه و ائتلاف ملت و «سینان اوغان» نامزد ائتلاف «آتا» برگزار می‌ شود، اما رقابت اصلی بین اردوغان و قلیچدار اوغلو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.