رئیس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه باید منابع درسی دانشجویان بررسی و در صورت ضرورت بازنگری شود، گفت: یکی از اولویت های دانشگاه ایجاد رشته محل‌های دارای تقاضا و اشتغال محور برای جوانان است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور: منابع درسی دانشجویان بازنگری شود

به گزارش قدس آنلاین،  ابراهیم تقی زاده در جمع روسای مراکز و واحدها و اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به اجلاس روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در شیراز افزود: یکی از موارد مطرح در کارگروه‌های تخصصی این اجلاس بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با دانشگاه‌ها بود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تدوین کتابچه جامع و متمرکز قوانین و مقررات و یکپارچگی آیین نامه ها اظهارکرد: بررسی آیین نامه استخدامی اعضای علمی و غیر علمی، آیین نامه گسترش همکاری های علمی و بین المللی، دستورالعمل پژوهانه و سایر آیین نامه های مرتبط با دانشگاه از موضوعات اجلاس چند روزه روسای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور در شیراز بود.

رئیس دانشگاه پیام نور از تشکیل کارگروه آمایش و حکمرانی در سازمان مرکزی دانشگاه خبرداد و گفت: طرح‌های آمایش دانشگاه در کشور به استانها واگذار شده است و سازمان پیشنهادات استانی را بررسی و تصمیم گیری می کند.

تقی زاده یادآورشد: تمرکز بر رشته های مهارتی و فراهم کردن رشته‌های دارای تقاضا برای جوانان باید از اولویت های مدیران دانشگاه باشد.

وی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یک دانشگاه کم هزینه برای کشور دارای ماموریت خاصی است که فقط این دانشگاه قادر به انجام آن ماموریت خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور پیگیری مطالبات کارکنان اداری را از اولویت های دانشگاه دانست و بیان کرد: مواردی که به عنوان مطالبات کارمندان مطرح می شود مطالبات مجموعه مدیریت دانشگاه هم می باشد و در حال پیگیری موارد هستیم.

تقی زاده با تاکید بر توجه به بهبود وضعیت معیشتی و صنفی کارمندان به عنوان سرمایه های انسانی دانشگاه اظهار امیدواری کرد به مرور مطالبات مربوط به یاوران علمی دانشگاه بررسی و مشکلات برطرف شود.

وی میزان قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در آزمون های استخدامی و تحصیلات تکمیلی را قابل توجه خواند و گفت: حمایت از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان از اولویت های دانشگاه است.

تقی‌زاده اجرای طرح دستیاران فناورانه را از طرحهای مهم دانشگاه برای حمایت از فعالیت‌های علمی دانشجویان عنوان کرد و یادآور شد: اعتبار مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان و همچنین حمایت از قرارگاه‌های راهیان نور در منطقه غرب کشور ، قرارگاه اربعین در استان ایلام و قرارگاه راهیان مقاومت در استان کرمان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.