رئیس کمیسیون اصل ۹٠ مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش واگذاری خودرو در هفته آینده و ارسال آن برای رئیس مجلس خبر داد.

رئیس کمیسیون اصل ۹٠:  گزارش نهایی واگذاری خودروها هفته آینده برای رئیس مجلس ارسال می‌شود

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اصل نود از نهایی شدن گزارش واگذاری خودرو در هفته آینده در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی در توئیتی نوشت: در خصوص واگذاری خودرو، کمیسیون اصل نود تا به‌حال به مطلبی غیر از مستنداتی که از مجلس دریافت نموده، به مستندات جدیدی دسترسی پیدا نکرده است. باتوجه به تصمیم مجلس، کمیسیون اصل نود، گزارش نهایی را هفته آینده جهت تصمیم‌گیری برای رئیس مجلس ارسال می‌کند.

 گزارش نهایی واگذاری خودروها هفته آینده برای رئیس مجلس ارسال می‌شود

به گزارش فارس، در همین رابطه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با تاکید برا اینکه کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی مأمور شدند تا موضوع دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند و گزارش خود در این باره را ارائه کنند، گفته بود: بخش‌های مأمورشده برای تهیه این گزارش هرچه زودتر گزارش خود در باره دریافت خودرو توسط عده‌ای از نمایندگان را نهایی و نتیجه کار را به اطلاع مردم و نمایندگان برسانند.

وی همچنین تاکید کرد که کمیسیون اصل نود، حراست و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تلاش کنند تا این گزارش را قبل از انتخابات هیات رئیسه که بنا است در روز سه شنبه دوم خرداد ماه برای اجلاسیه چهارم برگزار شود، نهایی و اعلام کنند و اگر این امر محقق نشد، در مدت کوتاهی این کار را انجام دهند.

ابوترابی تاکید کرد: باید هرچه زودتر گزارش مربوط به این موضوع به صورت شفاف ارائه شود و مردم و همه نمایندگان آنها در مجلس در جریان اصل ماجرا قرار گیرند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.