بارسلونا روز یکشنبه قهرمان لیگ شد و رئیس باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با مسی پیرامون وضعیت باشگاه و بازگشتش به تیم صحبت کرده است.

رئیس بارسلونا فاش کرد؛ با مسی صحبت کرده‌ام/ بارسلونا خانه بهترین بازیکن جهان است

به گزارش قدس آنلاین لاپورتا تاکید کرد که با مسی تماس گرفته تا در مورد اینکه چرا چند سال پیش تصمیم گرفت قرارداد ستاره آرژانتینی را تمدید نکند و آن زمان باشگاه چه وضعیتی داشت، به او توضیح دهد. لاپورتا به TV۳ گفت: «من با لئو صحبت کردم تا در مورد وضعیتی که من را مجبور کرد تا باشگاه را بر همه چیز حتی او که بهترین بازیکن جهان است اولویت بدهم، توضیح دهم. او هنوز در پاریس است و موقعیت‌های ناخوشایندی را تجربه می‌کند. اخیراً پیام‌هایی به هم ارسال کرده‌ایم و گفت‌وگوی شیرین و دلپذیری با هم داریم. من قهرمانی او در جام جهانی را تبریک گفتم. ما سال‌هاست همدیگر را می‌شناسیم و رابطه خوبی داریم.»

تیم الهلال عربستان نیز علاقه خود را به جذب مسی ابراز کرده، اما لاپورتا معتقد است که بارسلونا شانس خیلی بیشتری دارد. لاپورتا افزود: «او بهترین بازیکن جهان است و هر مربی دوست دارد او را داشته باشد. با تمام احترامی که برای عربستان سعودی قائلم که خیلی هم خوب پیشرفت کرده، بارسلونا بارسلونا است. و بارسلونا خانه اوست. این باشگاه می‌تواند با تمام دنیا رقابت کند. ما تاریخ داریم و طرفدارانمان زیاد هستند. ما لئو را دوست داریم، اما برای آوردن او به سراغ مبالغ بالا نمی‌رویم. باشگاه در دوران سختی است.»

لاپورتا در ادامه تاکید کرد که گاوی با وجود مشکلاتی که بارسلونا برای ثبت‌نام او در تیم اصلی دارد، جدا نخواهد شد و مدعی شد که باشگاه می‌خواهد آنسو فاتی بماند. لاپورتا خاطرنشان کرد: «من معتقدم که گاوی همچنان بازیکن بارسلونا خواهد بود. آنسو در حال حاضر از مصدومیت بهبود یافته و زمان بیشتری با تیم می‌گذراند. ما روی او حساب می‌کنیم. او بازیکن بارسلونا است و ما او را در تیم می‌خواهیم. او یک فوتبالیست با کیفیت است و با تیم سازگار شده و می‌خواهد در بارسلونا موفق شود. مدیران باید تصمیم بگیرند که چه اتفاقی برای او رخ می‌دهد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.