۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
کد خبر: 873065

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران از آمادگی کامل و فراهم بودن تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر خبر داد.

ورزشگاه وطنی برای بازی نساجی - پرسپولیس آماده است

به گزارش قدس آنلاین، روح الله سلگی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این رویداد ورزشی با حضور سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ کشور، مدیر عامل نساجی مازندران و مدیران فرهنگی و ورزشی استان افزود: جوانان ورزشکار مازندرانی با اخلاق و جوانمردی وصف ناشدنی ارزش‌های فرهنگی این دیار را در میادین ورزشی منعکس می‌کنند.

وی از قائمشهر به عنوان میعادگاه شهدای خان طومان یاد کرد وافزود: در جریان بازی فوتبال پرسپولیس با نساجی از شهدای حماسه ساز خانطومان تجلیل خواهد شد.

سلگی با اشاره به احتمال قهرمانی تیم پرسپولیس گفت: تمهیدات لازم برای برپایی جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در این بازی اندیشیده شد.

وی اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و شهرداری قائمشهر و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری طرفداران تیم پرسپولیس در قائمشهر رایگان اسکان خواهند یافت.

همچنین سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ در این جلسه اظهار کرد: برنامه ریزی و طراحی دقیق و هماهنگی اضلاع مهم این مسابقه مهم لیگ توسط معاونت سیاسی استاندار مازندران قابل تقدیر است.

وی افزود: در کمتر استانی موضوعات مختلف یک مسابقه فوتبال اینگونه توسط مدیریت سیاسی استان مدیریت می‌شود.

مهدی، مازندران را کانون و نقطه ثقل ورزش کشور دانست و تلاش‌های معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران رادر برگزاری این رویداد ورزشی ستودنی عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.