مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: ز ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه در جهت کمک به رشد تولید و افزایش اشتغالزایی از طریق جلسات کارگروه تسهیل به تصویب رسیده است.

مدیرکل صمت بوشهر مطرح کرد؛ افزایش اشتغال با اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صفوی بعد از ظهر سه‌شنبه در حاشیه ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵ مصوبه در جهت کمک به رشد تولید و افزایش اشتغالزایی از طریق جلسات کارگروه تسهیل به تصویب رسیده و جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است و تقریباً ۵۶ متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

مدیر کل صمت استان بوشهر با اشاره به تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید عنوان کرد: طی سال جاری تقریباً ۵۶ متقاضی تسهیلات رونق تولید به منظور ایجاد، توسعه، بازسازی و نوسازی بنگاه‌های اقتصادی به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی گفت: تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی و همچنین راه اندازی واحدهای راکد و نیمه راکد و کمک به توسعه سرمایه گذاری‌های صنعتی در استان بوشهر از جمله اهداف برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر گفت: در این جلسه مشکلات بیش از چهار بنگاه اقتصادی در زمینه فعالیت صنایع سلولزی، شیمایی، تولید تخم مرغ، کارخانه جوجه کشی و غیره مطرح شد که به منظور رفع مشکلاتی از قیبل فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی و غیره مصوباتی تعیین شد.

مدیر کل صمت استان بوشهر اعلام کرد: برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر و هفتگی و همچنین پیگیری و مکاتبات متعدد برای مرتفع کردن سایر مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان از جمله اقدامات ارزنده حمایت از تولید کنندگان است.

صفوی تاکید داشت: در راستای تحقق کامل شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) و حمایت بیشتر استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل انتظار داریم، تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لحاظ نمایند تا اجرایی شدن مصوبات با سرعت بیشتری پیش برود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.