بعد از خلق دو صحنه خارق‌العاده از دو بازیکن استثنایی در هفته قبل، امشب دوباره منچسترسیتی و رئال‌مادرید رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. بازی امشب در ورزشگاه اتحاد تکلیف دومین صعودکننده به فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا را مشخص خواهد کرد.

امشب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / سیتی و رئال امیدوار به خلق یک نبرد تاریخی

در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو جایی که دو تیم به تساوی ۱-۱ دست یافتند، ابتدا وینیسیوس جونیور با حرکتی عالی و یک شوت زیبا دروازه آبی آسمانی‌ها را باز کرد اما در نیمه دوم کوین دی‌بروین با شوتی حتی زیباتر بازی را مساوی کرد تا همه چیز در دیدار امشب مشخص شود.

من‌سیتی در این فصل به دنبال کسب سه‌گانه است؛ بر همین اساس آن‌ها در لیگ برتر کار را تا حدود زیادی تمام کرده‌اند، در جام حذفی در فینال هستند و برای زنده نگه داشتن امیدهایشان در اروپا، اولویت اصلی‌شان شکست نخوردن در زمین رئال بود، و توانستند با یک بازی حساب شده به این مهم دست یابند. در بازی امشب آن‌ها دی‌بروین را بعد از استراحت در بازی ابتدای هفته مقابل اورتون دوباره سرحال در اختیار دارند و ایلکای گندوغان که دوباره با گلزنی خود درخشید از دیگر امیدهای پپ گواردیولا محسوب می‌شود. البته هیچوقت نباید ارلینگ هالند را فراموش کنیم که بعد از بهبود رکورد خارق‌العاده گلزنی خود در گودیسون‌پارک، امشب می‌خواهد عملکرد نه چندان پرفروغ خود در بازی رفت را جبران کند. سیتی در ۲۲ بازی گذشته در تمامی رقابت‌ها شکست ناپذیر بوده‌اند و در اتحاد نیز پانزده پیروزی پیاپی در کارنامه دارند که نشان می‌دهد در چه فرم فوق‌العاده‌ای هستند.

رئال مادرید بعد از دست رفتن قهرمانی لالیگا، حالا جام حذفی و لیگ قهرمانان را در تیررس خود دارد. آن‌ها در اروپا همیشه هیولا هستند و حتی اگر روی کاغذ شانس کمتری نسبت به حریف داشته باشند، با تجربه بالای بازیکنان خود می‌توانند در نهایت ورق را به نفع خود برگردانند. آنچلوتی امشب بیش از همیشه روی تجربه بازیکنانی مانند کروس، مودریچ، بنزما و استعداد وینیسیوس و رودریگو حساب می‌کند تا بتواند در فینال استانبول حضور پیدا کند.

وضعیت بازیکنان دو تیم

تنها دغدغه سیتی از لحاظ مصدومیت برای بازی امشب ناتان آکه است که بعد از مصدومیت دو هفته پیش، هنوز نمی‌توان در خصوص حضور قطعی او نظر داد. اما در کنار دی‌بروین، گریلیش، برناردو سیلوا و جان استونز نیز استراحت کرده و برای بازی امشب آماده‌اند. برای سپیدپوشان تنها دغدغه، ادواردو کاماوینگا محسوب می‌شود اما به احتمال بسیار زیاد به بازی امشب می‌رسد. آنچلوتی نیز مانند پپ به چند بازیکن مهم خود مثل آلابا، بنزما و رودریگو استراحت داده تا برای امشب سرحال باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.