۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 873580

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادهای مدیرعامل نساجی به حضور تماشاگران پرسپولیس در جایگاه تیم میزبان گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود.

پاسخ پرسپولیس به تهدید مدیرعامل نساجی

به گزارش قدس آنلاین، محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: بالاخره به آخرین بازی لیگ رسیدیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند اول با تن سالم وارد زمین و بدون مصدومیت از زمین خارج شوند. دوم اینکه با کسب نتیجه خوب، قهرمان لیگ شویم تا هواداران خود را شاد کنیم.

متاسفم نمی‌توانیم میزبان هواداران بیشتر باشیم

او درباره پر شدن سریع ظرفیت ورزشگاه وطنی نیز گفت: ما از ساعت ۱۲ و نیم در ورزشگاه بودیم و تقریبا از اولین لحظات باز شدن درها، ورزشگاه پر شد و متاسفیم که بیشتر از این نمی‌شود میزبان هواداران پر شمار خود باشیم. ظاهر ۶ هزار بلیت فروخته شده است و تعداد زیادی هوادار آمده‌اند. حیف این هوادار است که نمی‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.

ورود تماشاگران به ورزشگاه دست ما نیست

محمدی درباره اعتراض‌های ایزد سیف‌الله‌پور به بیرون ماندن تماشاگران پرسپولیس نیز گفت: ما مهمان هستیم و به میزبانی کاری نداریم. دست ما نیست و باید از آقای سیف‌الله‌پور هم تشکر کنیم بابت این میزبانی. دست ما نیست چه تعداد هوادار وارد شود و باید مسئولان اجرایی فکری کنند.

او در پایان افزود: امیدوارم بازی خوب و با پیروزی برای ما همراه باشد. در آن زمان راجع به قهرمانی هم صحبت می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.