۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 873609

فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارق مامور نما با هوشیاری و سرعت عمل ماموران کلانتری سجاد، قبل از فرار دستگیر شد.

سارق مامورنما در مشهد دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر اخاذی فردی مامورنما از شهروندان در محدوده بولوار امامت مشهد، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری سجاد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع عوامل انتظامی متهم پس از هماهنگی با مرجع قضایی قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه کلت بادی ساچمه ای، یک عدد باتوم و یک قبضه چاقو ضامن دار کشف شد.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: متهم ۲۲ ساله که در بازجویی و مواجهه با مستندات پلیس به پنج فقره اخاذی در پوشش مامور اعتراف کرد، به مقام قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: شگرد مامورنماها این است که با وارد کردن اتهاماتی مانند حمل مواد مخدر یا تخلفات صنفی به افرادی که از قبل شناسایی کرده اند، موجب آشفتگی طعمه خود شده و پس از نزدیک شدن به آنان در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت یا اخاذی می کنند.

دستگیری پزشک قلابی

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اضافه کرد: همچنین در پی گزارش های مردمی مبنی بر کلاهبرداری مردی میانسال تحت عنوان جمع آوری کمک های مردمی برای درمان افراد نیازمند موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری شیرازی مشهد قرار گرفت.
سرهنگ نگهبان افزود: متهم در هسته مرکزی شهر با معرفی خود به عنوان متخصص بیمارهای غدد و معرفی خود به عنوان یک فرد سرشناس با سوء استفاده از احساسات شهروندان اقدام به جمع آوری نذورات و کمک های مردمی برای نیازمندان و بیماران بی بضاعت در شهرهای غربی کشور می کرد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری شیرازی پس از بررسی اظهارات تعدادی از شاکیان و بدست آوردن مشخصات ظاهری فرد کلاهبردار، متهم را هنگام پرسه زنی در یکی از خیابان های هسته مرکزی شهر مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ نگهبان گفت: متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در ادامه تحقیقات به مستندات کشف شده و ادله پلیس به ۳۴ فقره کلاهبرداری از شهروندان به بهانه کمک به نیازمندان اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.