کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده همراه با تداوم روند افزایش دما از امروز تا یکشنبه هفته آینده برای مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

تداوم روند افزایش دما در خراسان رضوی/بارش‌های پراکنده باران در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری اظهار کرد: این بارشها در مناطق مرتفع استان خراسان رضوی همراه با رعد و برق و همچنین وزش باد شدید در برخی ساعات رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در نواحی باد خیز استان، شاهد وزش و افزایش سرعت و شدت باد در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود که این رویداد همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس امکان افزایش آلاینده ها در ساعات عصر روز شنبه و یکشنبه آینده در برخی از مناطق استان خراسان رضوی وجود دارد.

غیوری بیان کرد: روند افزایش دمای هوا در استان خراسان رضوی که از روز گذشته آغاز شده است تا  روز یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۴ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود که بیشینه دمای هوای مشهد با افزایش سه درجه ای، برای امروز به ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی گفت: طی این مدت قوچان با کمینه دمای هوای هشت درجه سانتیگراد و تایباد با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

غیوری افزود: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ سرخس با  سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.