مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه با هدف کمک به افزایش رقابت‌پذیری در نتایج تحقیقات و فناوری‌های دانشگاه‌ ضرورت دارد.

مدیرکل صمت فارس: توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه یک ضرورت است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ایزدی روز جمعه در حاشیه برگزاری میزخدمت استاندار فارس با دانشجویان دانشگاه های استان که با حضور تعدادی از روسای دانشگاه، بانک و دستگاه های اجرایی در محل دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان برپا شد، بر لزوم ارتباط صنعت با دانشگاه در توسعه علم، دانش و فناوری روز دنیا تاکید کرد.

مدیرکل صمت فارس: توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه یک ضرورت است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: دیدار چهره به چهره با دانشجویان در حوزه علم و فناوری جهت توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه برای کمک به تجاری‌سازی نتایج تحقیقات وفناوری‌های دانشگاهی‌با اهداف افزایش رقابت‌پذیری است.

ایزدی اظهارکرد: بسترسازی مشارکت دانشجویان در رفع نیازهای مرتبط با صنعت، معدن و تجارت استان، فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی محققان، دانشجویان و واحدهای فناور از واحدهای صنعتی و معدنی، بهره‌گیری از پتانسیل‌های مراکزآموزشی و دانشگاهی، توسعه و ارتقای اقتصاد دانش‌بنیان از مزایای ارتباط با دانشگاه است.

مدیرکل صمت فارس: توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه یک ضرورت است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با مستقر شدن در میز خدمت در محل دانشگاه جامع علمی و کاربردی فارس به مراجعات ، پیشنهادات و مطالبات‌دانشگاهیان در حوزه تولیدو تجارت پاسخ و راهکارهای اصولی در راستای توسعه فعالیتهای علمی، پژوهشی ، تحقیقاتی ، فنی و اقتصادی و تولیدی ارائه داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.