فرماندار گناباد گفت: در راستای رفع مشکلات سیل در شهرستان گناباد، در شش ماه گذشته دو پل در محل ورودی روستای بهاباد و مند ساخته شده و ۱۱پل دیگر با اعتبار ۳۰میلیارد تومان در دست اقدام است.

۱۱ پل در راستای رفع مشکلات سیل گناباد ساخته می‌شود

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری اظهار کرد: طی دو سال گذشته شاهد سیل در شهرستان گناباد بودیم که هر سال خسارت‌های میلیاردی به همراه داشت.

فرماندار گناباد ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی در موضوع سیل که خسارت به همراه داشت نبود پل‌های استاندارد در مسیر رودخانه ها بود که سبب می‌شد سیل وارد شهر شود.

وی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات سیل در شهرستان گناباد، طی شش ماه گذشته دو پل در محل ورودی روستای بهاباد و مند ساخته شده و ۱۱پل دیگر با اعتبار ۳۰میلیارد تومان در دست اقدام است.

نصیری با اشاره به منشا سیل در بند سارهای بخش کاخک گناباد بیان کرد: اعتبار یک میلیارد تومانی برای اجرای طرح آبخیزداری در منطقه شهید سبحانی گناباد جذب و هم اکنون کار شروع شده است.

فرماندار گناباد در خصوص احداث دیگر پل‌ها در گناباد اظهار کرد: پل روستاهای اقماری گناباد که نیمه تمام مانده بود از روز گذشته کار عمرانی آن آغاز شده که امیدواریم با احداث آن بیش از چندین هزار نفر از اهالی روستا مسیر دسترسی آنان باز شود.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در پروژه دو بانده کردن جاده گناباد به خضری احداث ۴ پل با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان دیده شد که با احداث آن مسیر این جاده به بخش کاخک گناباد روان تر خواهد شد.

نصیری اعلام کرد: از محل ستاد مدیریت بحران کشور نیز مبلغ ۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پل در حوزه شهری به شهرداری گناباد اختصاص یافته که ۳۰ درصد از محل اعتبارات داخلی به آن اضافه می‌شود تا در حوزه شهری مشکلی برای پل نداشته باشیم.

فرماندار گناباد در خصوص فرودگاه گناباد گفت: طی یک سال گذشته ۱۰۰ هکتار زمین به مجموعه فرودگاه اضافه شده و در همین مدت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و ۹۴ میلیارد تومان  هم در روند مراحل اداری قرار دارد و به زودی تخصیص پیدا می‌کند.

وی افزود: تلاش داریم طی یک هفته آینده چند پرواز در فرودگاه گناباد انجام شود و پس از آن مراسم افتتاح با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.