رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: برای شهر مشهد که شهری زائرپذیر است، باید بسته سفر با نرخ متفاوت‌تر و منصفانه‌تری اعمال شود.

تعیین نرخ بلیت‌های پرواز برای شهر زائرپذیر مشهد باید متفاوت باشد

به گزارش قدس خراسان، سعید ولی‌زاده درباره افزایش قیمت نرخ بلیت و تأثیر آن در فروش آژانس‌ها اظهار کرد: وقتی عرضه و تقاضا با هم برابری نمی‌کند و متقاضی ما بیشتر است، نرخ‌های غیرمتعارف اعلام می‌شود. اما تقاضای ما این است برای شهر مشهد که شهر زائرپذیری است و مشتاقان‌ امام رضا(ع) هر ساله به زیارت می‌آیند، باید تفاوتی دیده شود و نگاه به مشهد ویژه شود و یک مقدار در نرخ پرواز به مشهد مقدس تخفیف‌ بیشتری در نظر گرفته شود تا دفاتر خدماتی استان بهتر بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی یادآور شد: قطعا افزایش قیمت‌ها در فروش آژانس‌ها هم تأثیرگذار است. وقتی نرخ بلیتی گران می‌شود،‌ بسته سفر هم گران اعلام می‌شود، اما باید زائر امام رضا(ع) را در سفر به مشهد در نظر گرفت و کمک کرد سفر با قیمت مناسب‌تری در اختیار مسافران باشد و به‌گونه‌ای متفاوت‌تر اعمال شود.

وی افزود: نرخ مصوب قبل از افزایش قیمت‌ها برای پرواز مشهد - تهران حدود یک میلیون و ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان بود که اکنون هرچه به این قیمت اضافه شده، نرخ جدید است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.