فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۸۵۳ قبضه سلاح سرد ممنوعه از یک توزیع کننده در هسته مرکزی شهر مشهد شناسایی و این واحد صنفی مهر و موم شد.

۸۵۳ قبضه سلاح سرد ممنوعه از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده انواع سلاح های سرد ممنوعه در یک مغازه واقع در هسته مرکزی شهر مشهد، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری امام رضا(ع) قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که مالک این واحد صنفی متخلف در پوشش مغازه صنایع دستی اقدام به توزیع و فروش گسترده انواع سلاح های سرد ممنوعه و غیرمجاز کرده بود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه فروش سلاح سرد باعث تحریک جوانان به نزاع و درگیری می شود و خرید چنین سلاح هایی توسط اراذل و اوباش، زمینه ناامنی و برهم زدن آرامش عمومی را فراهم می آورد، مأموران کلانتری امام رضا(ع) بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

نگهبان گفت: ماموران کلانتری امام رضا(ع) در بازرسی از این مغازه ۶۲۵ قبضه انواع چاقو ضامن دار، ۲۲ قبضه شمشیر، ۱۲۸ قبضه قمه، ۶۸ قبضه پنجه بکس و ۱۰ عدد باطوم فنری کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: این واحد صنفی به جرم توزیع اقلام ممنوعه برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم و فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.