۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 874259

عنوان آقای گلی لیگ بیست‌ودوم با ۱۳ گل زده به شهریار مغانلو مهاجم بلندبالای سپاهان رسید.

یحیی باید قید این ستاره را بزند

به گزارش قدس آنلاین،  کمتر کسی از اطرافیان سرمربی پرسپولیس است که نداند ستاره فعلی سپاهان یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی به حساب می‌آید. شهریار مغانلو یک نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کرد ولی آن‌قدر خوب بود که تبدیل به یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی شد. سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به مهاجمانی مثل مغانلو دارد و قبل از جدایی این بازیکن هم تلاش زیادی انجام داد تا شهریار در پرسپولیس بماند اما...

با توجه به درخواست سنگین باشگاه پرتغالی سانتاکلارا رقابت شدیدی بین سپاهان و پرسپولیس به وجود آمد. در این راستا باشگاه فولادمبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو شد و پس از بررسی‌های لازم و تأیید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولادمبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم آمد و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچ‌گونه وجهی این موضوع به توافق چهارجانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست.

مغانلو که با نظر محرم نویدکیا به سپاهان رفت پس از جدایی این مربی بومی نیز همچنان انتخاب اول مورایس بود و دستیار سابق مورینیو هم سبک بازی مغانلو را به‌شدت می‌پسندد.

گل‌محمدی خیلی دوست داشت تا دوباره مغانلو را در اختیار بگیرد و این بازیکن را به پرسپولیس برگرداند ولی سپاهانی‌ها که هزینه زیادی برای جذب شهریار انجام دادند، تحت هیچ شرایطی حاضر نبودند ستاره تیمشان را از دست بدهند، به خصوص این‌که در این بین پای پرسپولیس هم وسط باشد.

فراموش نباید کرد شهریار مغانلو یک سال دیگر هم با سپاهان قرارداد دارد و گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش باید به فکر مهاجم دیگری باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.