رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با محوریت بقاع متبرکه در ۱۳ رشته از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد سال جاری ادامه دارد.

ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۵ خرداد ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی گفت: ثبت‌نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در ۴ بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی شامل رشته های رشته حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره های یاسین و الرحمن، معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد سال جاری ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه شایسته است متقاضیان محترم در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام کرده و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: متقاضیان فقط می‌توانند در یکی از ۱۳ رشته موجود در ۴ بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی ثبت نام کنند و امکان ثبت نام در دو رشته وجود ندارد.

حسینی گفت: رشته معارف عمومی که شامل ترجمه سوره های یاسین و الرحمن می شود یکی از رشته هایی که عموم مردم فارغ از تخصص و رشته می توانند شرکت کنند و از برکات قرآنی بهره مند شوند.
 
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: مسابقات در همه رشته های قرآنی به صورت حضوری برگزار می شود و هیچ رشته ای به صورت مجازی برگزار نمی شود.

وی گفت: علاقمندان به شرکت در صورت سؤال یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۷۱۳۸۷۱۰-۳۷۲۳۸۱۹۰  تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.